Συγκεκριμένα, μεταξύ των 60 προϊόντων με τις μεγαλύτερες ποσοστιαίες αυξήσεις πωλήσεων στα σούπερ μάρκετ τη συγκεκριμένη περίοδο και εν μέσω της πανδημίας του κορονοϊού, το τσίπουρο, η τσικουδιά και η ρακή βρίσκονται στην ένατη θέση με άνοδο 101,4%.

Από τα υπόλοιπα αλκοολούχα ποτά, η σαγκρία κατέγραψε αύξηση 40,3% και βρίσκεται στην 45η θέση ενώ το τζιν άνοδο πωλήσεων 35,9% καταλαμβάνοντας την 58η θέση.

IRI

Αλλάζει το καλάθι των καταναλωτών

Σύμφωνα με την έρευνα της IRI, το «καλάθι» των καταναλωτών στο σούπερ μάρκετ, διαφοροποιείται από εβδομάδα σε εβδομάδα που επικαιροποιούνται τα σχετικά στοιχεία.

Αν και στις πρώτες θέσεις των πωλήσεων παραμένουν τα προϊόντα προσωπικής υγιεινής, οινόπνευμα, γάντια αλλά και τρόφιμα όπως αλεύρι και ζυμαρικά, στις υπόλοιπες θέσεις της λίστας τα ψώνια των καταναλωτών αλλάζουν όσο περνάει ο καιρός.

Ενδεικτικό είναι ότι μία εβδομάδα νωρίτερα (η οποία έληξε στις 24 Μαρτίου), το τσίπουρο, η τσικουδιά και η ρακή ήταν στην 22η θέση ανάμεσα σε 60 προϊόντα, καταγράφοντας αύξηση κατά 90,8 % σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή ενώ την εβδομάδα που έληξε στις 3 Μαρτίου βρίσκονταν στην 54η θέση με αύξηση 64,7%.

Πηγή